...
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥HI♥♥♥♥♥♥♥♥

گفت: بدبخت یه کم به زندگیت نگاه کن تموم زندگیتو کثافت گرفته… هیچى نگفتم! آخه نمیدونه خودش تموم زندگیمه…!!!

نظرات شما عزیزان:

fatima
ساعت9:46---16 بهمن 1391
یه آلبالو تو دوستام یادمه!!!

جدیدا این چ موجیه افتاده تو وبلاگا ک فیسبوکو چاپ میکنن تو وبلاگشون؟!

خب پاشو برو فیس انقد خودتو اذیت نکن عزیزم!

من الانم واسه این اومدم تو وبم چون اپرامینی گوشیم رو باس دوباره نصبش کنم هنو وخ نکردم!

بهرحال وبت بدک نیست
پاسخ:من فیس و چاپ نمیکنم. فقط چیزیی ک خودم خوشم اومده رو می نویسم. میبینی که اسم وبم هیچ ربطی به فیس نداره. بیخیال بابا


شاهرخ
ساعت8:55---15 بهمن 1391
سلام دوست عزیز. وقتت بخیر.
از شما دعوت میکنم به وبلاگ منم سر بزنی.
خوشحال میشم نظرتو بدونم.
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگ » <-TagName->
× یک شنبه 15 بهمن 1391برچسب:, × 8:45 × Albalou ×